Visszatérve ehhez a nyomorult vállalathoz:
Milyen koncepció az, ahol költségtakarékosság címén először leépítenek sofőröket, titkárokat, forgalomirányítókat és szerelőket (vagyis a cég működtetését alapvetően ellátó munkásokat), majd biztonsági őröket vesznek fel, hogy megakadályozzák a bliccelést - amit alapvetően a lassan megfizethetetlen tarifák okoznak?
Milyen koncepció az, hogy a kb. egy éve kialakított új éjszakai menetrendet most megváltoztatják? Demszky eddig verte a mellét, hogy milyen faszán kitalálta az egészet, és milyen kiválóan megvalósította elképzeléseit a BKV!
Utazott már éjszakai járaton akárcsak egyszer is az, aki kitalálta ezt az új szisztémát? Csak az első ajtót lehet használni? Verőlegény ellenőrzi a bérletet? A sofőrnél vehetünk jegyet - de hogy ad vissza mondjuk ötezresből?
És hogy meddig áll majd a busz a megállóban a Blahán? Ameddig hajnalban el nem indul a metró.
A Keletinél akár a 4-est is meg lehet várni.
Ti mondtátok